You are my valentine.

Alltså vad är grejen med alla hjärtans dag??
Det kanske bara är jag som tycker den är överskattad och helt onödig, en dag vi ska påminna den käre i våra liv att vi älskar den.
Jaha.. Det var väl fint, men jag älskar väl inte nån mer eller mindre på en annan dag.

Sen alla patetiska personer som känner sig ensamma för dom inte har någon valentine. Jag känner att jag har hellre en mor att fira på mors dag. Hon är alltid där för mig, hon älskar mig oavsett.
En far på fars dag, han ställer alltid upp, gör mig glad, och kommer alltid älska sin "bebis".

Vissa har inte en mor eller en far, så va lite tacksamma ibland.
Kärleken kommer och går men om dina päron försvinner kommer dom inte tillbaka.

Jag har ju ingen kärlek i livet just nu då (förutom Jonathan Clay) OMG snyggaste människan.. dregla lite nu.

<3
 
TIllbaka till sak igen då, SÅ MAMMA OCH PAPPA NI ÄR MIN VALENTINE. 
Puss. / den yngre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0