Inte bara nackdelar

Eftersom jag går på kryckor och min klass skulle åka till boda borg idag så fick jag stanna hemma. Eller jag fick inte det egentligen, mina lärare tyckte jag kunde följa med endå och hålla dem sällskap... Så fick lämna in en ledighetslapp. Idioter. Nu ligger man iallafall hemma i sängen och har precis kollalt på gårdagens kalla fakta som handlade om H&M. Man hoppas ju att man aldrig mer ska köpa kläder där igen förrän de har bytt ut minimilönen till levnadslön i Kambodja, men det blir svårt när man är fattig. Imorgon är sista skoldagen för mig innan jag har lov och sedan praktik. Den här första terminen har gått extremt fort, snart är det dags för studenten och allt. Galet!

MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0