I´ll do anything for you

Hemma igen efter en galen vecka i Borlänge under Peace and Love festivalen. Det har varit grymt men kunde ha varit bättre. Har sett många sjukt duktiga artister/band som Timbuktu, Svenska björnstammen, Rihanna, Hoffmaestro, melissa horn, Regina Spektor, mumford and sons och Skrillex, M.M. Awesome!! Har inte så många bilder från festivalen eftersom första kvällen blev crazy och sen hittade jag inte min kamera. Började tappa hoppet om att få tillbaka den när den plötsligt dök upp i min väska 2 dagar senare, galeeeet glad tjej! :D Nu har jag börjat jobba vilket jag ska fortsätta med 5 veckor framåt, suck... Men pengarna är så värt det!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0