SURT SOM FAN!

När jag var 10 år va jag och kollade in Sverigecupen första gången, min stora syster spelade & det var as grymt tyckte jag. Men nu är det inte så grymt längre för det va inte så maffigt som man tyckte då. Fast endå kan jag inte släppa att den där lilla gnagande jävla tanken inte kan dra åt helvete!
Jag skulle ju spela, jag lovade mig själv att komma med i östgötalaget i handboll o få spela bästa cupen!
Men sen kunde jag inte det för mina knän inte är gjorda för handboll!!! Hallå kunde ingen idiot upplyst mig om det liiiiiiiiiiiite tidigare kanske?
NEEEEEEEEEEEEE, tack för det. Tack så jävla mycket!

Imorn ska jag kolla på när östergötland möter stockholm, ska bli intressant. Eller?


<3

Ha det gött, // Stora K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0