close to death

Tänk er detta: Ni har hörlurar med musik på ganska hög volym. Sätter kameran på självutlösare och sitter med ryggen åt kameran och ena hållet på tågrälsen. Precis när kameran tagit bilden så hör ni genom musiken ett väldigt högt tjut. Ni vänder er om och ser ett X2000! Får lite halvt panik, kommer på fötter och springer fram till kameran. Tar kameran men tappar linslocket. Får böja sig ner igen för att ta upp det. Kommer upp och hinner precis gå av spåret och springa in i skogen när tåget svishar förbi. COOLT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla dum i huvudet du är! fattar du hur arg jag hade blivit om du dött ditt jävla cptard

Svar: Åh shit min första kommentar :) Vem du än är så är jag grymt tacksam för kommentaren! PEACE, jag dör aldrig.
Linn och Moa

2012-08-30 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0