Klääääääder



  Klänning i jeansfärg från HM 


                                   Tröja från Zara



Kofta från cheap monday och linne från gina tricot



         Linne ifrån hollister, spontan köp Får hoppas jag använder det nu.


Annars så köpte jag bara lite trosor från gina tricot, en jeansskjorta från Zara och smink ifrån Face, DYRT som fan! Kändes som jag slösade bort hälften av pengarna på sminket och då fick jag bara ett puder och en jä*la borste!!!! Usch asså! Eftersom jag och nåra tjejer drog till Cheap Monday outletten idag så blev det lite mer kläder. Förutom koftan så köpte jag en virkad svart tröja och två linnen. Orkar inte lägga upp bild på allt :)

MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0