En ny vecka.

Idag var det ganska chill i skolan, vikarie 3 lektioner. Just nu känns det som man börjat slappna av lite, inte bara för jag försov mig i morse, men prov och skit har börjat lugna ner sig. Okej BIOLOGI prov på fredag med endå, känns bra!!

Helgen har varit blandad, bio med härliga i fredags, göör kul var det!! vi såg friend with benefits..! hihi
lördag blev handboll i klämman, sedan hänga hela dagen med melonas och meatball, (Emma & Ebba) vi kolla på film snacka, cykla till city G, sen kom Elin och grabbsen och då fortsatte vi ha trevligt!
Söndag var jag uppe i katrineholm och kolla på handboll, östergötland vs sörmland, vi östgötar vann ju såklart!! 19-10.
Men det är knappt att jag klarar av det, men håller in mina känslor så gott det går. Kan ju inte sitta och tjuta som en mupp!! Men en dag kommer väl det med, men då får man ta det då!!


SÖÖT DU EE EBBA!!!

Ha det gött, // LINNPAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0