Viktigast i mitt liv.

Mina sporter är viktigast i mitt liv, och mina knän förstör mitt liv. Operationen kommer äga runt 10 juni 11.30 på min systers student, jag missar gothia cup, O ELITLÄGRET I HALMSTAD!! :( :( :( Fast det är både bra o dåligt att jag fick den nu, jag hade räknat med o få den i augusti-september. Men livet blir inte alltid som man tänkt sig. 

Inatt  drömde jag min hemskaste mardröm någonsin, Jag berätta för mina östgöta tränare att jag fått en operationstid tidigare o inte kunde hänga med till halmstad. DOm blev jätte arga, o sa att ja va utesluten från laget, ja ba grät o grät o grät, o bad om att jag skulle få komma tillbaka när jag va spelklar igen, jag grät ennu mer. Sen körde dom som målvaktsträninig med mig, o prata massor.. Herregud va jobbigt de va att drömma det, hoppas det går bra när jag berättar det för dom.. 

Nått jag kom på när jag låg o tjöt i 2 timmar o fått beskedet O tyckte lite för mycket synd om mig själv:
Tåren rinner jag ser hur mina drömmar försvinner. Aldrig har jag varit så ledsen, det trodde ingen om bjässen. Fan, helvete allt är kört när jag pratar blir mina ord till gröt.. Ingen lyssnar, ingen hör jag tror snart jag dör. Ingen vill förstå mig o det känns som djävulen ska slå mig. Smärtan jag bär på den har nog få. Mitt liv spelas upp framför mej, en vanlig tjej som skulle bli nått stort o lurt, men som råka hamna på en akut. Henne det gick lite snett för i livet o som gud tog för givet. Jag är tyvärr mänsklig precis som alla andra, min svarta väg jag vill sluta vandra. Fan tårarna slutar inte rinna, jag torkar o torkar det känns som huvudet mitt borde brinna. Det dunkar o jag tror det ska sprängas, tänk att lidandet bara kan förlängas. Men nånstans måste jag hitta ljusen o hoppen för linn du skulle väl till toppen? KLART JAG SKA NÄR MINA KNÄN ÄR BRA!

Det finns en lösning till allt här i livet, det gäller bara att hitta den! 

Jag hoppas verkligen verkligen allt ordnar sig. 

Ha det gött, // Kunglinn :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0