Ojsan!

Helgen har varit underbar!
Börja med bilresa till igelfors på lördag morgon, sen lämna grejer i rummet. Träningspass 10-11.30. Sen duscha sen lunch, chilla lite på rummet. sen vid 4 körde vi internmatch 3 ggr 25 minuter, gött! duscha igen, äta igen, sen teori vid 7.
sen hade jag och Astrid rapp battle hela kvällen, och fräningarna i rummet bedömde oss. Stina, Ida, Venera, Alida o Vickan.

Söndag: Frukost 8.00 sen chilla lite på rummet. Sen lyssna vi på assisterande förbunskaptenen i 3 timmar när hon snacka om allt från halmstad elitlägret där vår förbundskapten för F96 o några kommer vara, o välja ut vilka som får spela i landslaget typ. SEn kolla vi på videoklipp snacka om hur man skulle bli bäst osv osv, skit intressant faktist! Sen lunch, sen träning igen gött! Packa, städa, säga hejdå, åka hem!

Första juni får man reda på om man få följa med på elitlägret, kommer skita ner mig när jag öppnar mailet där namnen står..! 384 tjejer från 24 olika distrikt, 48 målvakter! Shit vad häfftigt, jag behöver vara bättre en 45 stycken så blir jag reserv iallafall, 46 så är jag med! Man kan ju alltid drömma, måste ju se mailet först hihi!

I´m feeling like a star, you can´t stop my shine. I´m lovin´ cloud nine my head´s in the sky. I´m solo, I´m ridin´ solo.

Ha det gött, // Kunglinn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0