Nikon D3100

Hej!

Idag har jag varit o kollat på konfiramtionen som jag blev utslängd ifrån, tragiskt, fan jag vill oxå konfirmeras! Men det va ju lite kul o se iallafall, tog massa bilder!

I torsdags va jag på US igen, prata om operationen och fick massor av papper. v.32 blir operationen av nu, sen är jag borta länge länge!!!!!!!! 6-9 månader, fast hon sa typ 1 år! :O

Pappa har inhandlat en system kamera till familjen oxå, jätte fääin!


6 juni ska jag spela match med Östgötalaget, mot Gotlandslaget, matchen spelas i malmslätt, hallgrenshagen kl 14.30, om ni vill kika littte!



En pic jag tog igår, frään!



Haha detta är min sissy moa! hon ska börja gästblogga på denna blogg, enjoy mothafuckasss!!!!!

Ha det gött, // LINNTHAKING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0