Ge mig några lappar så får du några av kungens rappar!

Haha jag har fett bra fantasi! Och inget liv heller just nu, så vad gör man, jo rappar!

Till Astrid BLomberg Cedergren:
A.B.C det är en tjej som är sne, Astrid är en dvärg som borde byta färg, hon tror hon är blatte abow vilken goo latte, Sluta leka ghetto ditt fetto som handlar på netto, gå o klia din pappa på pungen, hejsvejs det är jag som är KUNGEN!

Svar Till Astrid:
haha lilla tjej sluta försök göra min grej, alla vet att du är sämst, för det är alltid jag som kommer längst. Sluta ljug och tro att du kan rappa, du kan inget förutom att suga din pappa, det är du som har både svamp, aids och hiv, och alla vet att det kliar vilt i ditt underliv. seriöst Astrid har största busschen jag fick kräks och tog ruschen. Snälla lilla hobbyturken Astrid du är patetisk man kan tro att du går i lekis. KUNGEN ÄGDE DIG ÄN EN GÅNG MED SIN UNDERBARA RAPP SÅNG!

Till Ebba Järnvall: Ebba fes vilken mes hon är ett stort jävla sär, snälla skaffa en ny frisyr du får mig att spy, du borde testa att pöka en get eller börja med diet för du är ju lite mullig med ändå gullig. kan bero på att du är så go o gla o äter så mycket kexchoklad. Ditt snor bara rinner medans jag ba brinner, av kunlighet shiit ebba detta är en lek, för jag är så grym, har du hört talas om gym? Men jag älskar ebba endå, men sluta stå på tå! Du kommer aldrig komma upp till min nivå. Puss o hej från tjejen som kan denna grejen, Behåll lugnen hejdå säger KUNGEN!!

Haha okej 3 elaka, jag kan skriva "SÖÖTA" också.
 
Ha det gött, // Kungencasillas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0