UNIK!

Unik är ett magiskt ord, jag ska bli lite mer magisk så blir jag mer unik! Jag har också hittat ett botemedel mot mina bajsknän. Tror jag iallafall, SPRINGA!!!!!!!!!!!!!!! Så enkelt va det, bättre kondition ju längre orkar jag spänna kroppen! Kanoners. Snart är handbollssäsongen slut.. Blir lite gråtfärdig på den tanken. Men men man får se fram emot en ny säsong nya mål och nya möjligheter. Mitt nya mål är att jag ska bli unik! Fränast i stan kommer en bli då va. Gör va fan som krävs för att nå dit du vill. Idag känner jag mig inte så sur längre. För dom senaste tre dagarna har jag bara tänkt på hur och vad jag ska träna, nu har jag svaret. Så nu har jag ju chansen, äntligen känner man sig inte så värdelös, haha.. UNIK! Fundera lite på det ni ;)

Idag har jag kollat på min handbollsmatch också, vinst med 23-22. Bra jobbat ni som spela.
Nu längtar jag så jag dör tills träningen på tisdag. HIHI.

Ha det göt, // Linntheking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0