Rädslor.

Eeh.. vad är jag rädd för?

Jag tycker inte om vissa höjder, haha knäppt det lät men det är bara vissa som är läskiga. den värsta höjdskräcken jag har är när man åker båt på en stor färja typ. Man står det vid räcket och håller i hårt som fan!

Att misslyckas: DET ÄR MIN STÖRSTA RÄDSLA I LIVET! Att inte räcka till, att inte klara av det jag vill och kan, aa fy fan att misslyckas är det värsta som finns.

Att DÖ! Det är väll egentligen ingen rädsla jag har. Rädslan i det är att man inte har hunnit med det man vill i livet. Sen när man dör är ju det säkert också ett äventyr, men jag väntar gärna med att dö tills den dagen kommer. Det vill säga om MÅNGA år.

Att va osams med dom man tycker om är också jävligt hemskt, så jag brukar se till att jag inte blir det.
Sen väljer man ju sina kompisar, svinen skiter man fullstädigt i. Visst man kan prata och så med dom, alla är vi ju mänskliga. Men man bryr sig inte ett piss om dom, inte jag iallafall. Men dom bra kompisrana är helt underbara. Har man bra kompisar bråkar man fan aldrig, det har ju hänt ett antal gånger, men nu när man blir äldre skaffar man sig ett förstånd.

Ha det gött, // Linnkungen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0