Jag hatar det allt, varenda del av det!

I torsdags fick jag sitta i linköping o vänta i 2 timmar på tåget hem efter träningen, frös som fan o hungrig som fan.
Igår fick jag bara massor skäll av lärare, nån försökte pajja min cykel, och mitt knä cpa igen. Jag orkar inte det här längre, är så trött på allting. Önskar att man bara kunde få dö, o födas med nya knän. Hela mitt liv är förstört nu, okej kanske inte hela men den delan jag anser är viktig. 12 dagar kvar till jag förrhoppningsvis får reda på om mitt liv är kört. Just nu hatar jag allt, får panik också helvete. tjutit i 1 timme. Nu måste alla jävla problem ta slut, för jag orkar inte mer.
Ta hand om er för GUDS SKULL!

Ha det gött, // Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0