Helgen går fort!

Igår sov jag typ hela dagen, sen kom jullepulle! Då åkte vi in till linköping te sjukan! Gjorde en axelundersökning, KUL va det faktist. As sköna tjejer som gjorde den på oss. Sen åkte vi till station mötte jollanpollan, åkte hem till julia. Där satt vi o snacka hela kvällen beställde online pizza och hade så jävla trevligt man kan ha!

Idag har jag kollat på vasaloppet på tv med pappi, spännande mot slutet vart det! Sen åkte vi till sya och träna, vi fick ihop Ca 1 mil kankse mer. Hurtig jag känner mig! Väldigt skönt att åka i det fina vädret lite synd bara att snön börjar smälta bort för spåren blir inte speciellt bra då! Vi åkte hem duscha åt, åkte till skänninge och kolla på mitt fotbollslag när dom spela tränings match mot mjölby södra. Alltid kul med lokalderby, Ennu roligare att vinna! Gött det, bra kämpat tjejer 1-0! :) 
Nu sitter jag och dricker te, finfint! Väntar på att veckans bästa program ska börja! SOLSIDAN!!!

Ha det gött, // Linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0