Friluftsdag.

Fan vad kul man hade på friluftsdagen då! Har åkt längdskidor som fan, grymmast är man. Undrar varför jag sluta köra när jag va mindre det är ju så sjukt kul! Sen har man åkt pullka och spelat snöruggby! KÖTTA!
Nästan alla testa skidor, haha jag tror aldrig jag har garvat så mycket och fåttså ont samtidigt, först ramlar två töntar, sen ramlar jag, sen emma kommer flygande över mig sen kommer jakob i backen.. Min tanke var den ba aj, aj, aj jag kommer dö! Muppen kan ju inte svänga heller så han kör rätt in i mig med skidor o hela skiten sen ligger vi där och har as ont och as garvar och 20 pers står och skrattar åt oss dom med. Kolla in annahermanson.blogg.se så kommer det kanske finnas en video när jag o jakob vurpar i backen! Kanoners! Underbar dag. Tack alla!

Ha det gött,,// Linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0