En bra dag.






En till bild från minihandbollsturneringen i skolan, Oj då.. Kusinen som är 8 månader äldre en mig är inte så stor längre, Kungen kan ju bära den lilla tösen på axeln när jag värmer upp. Inte lika katig längre!

Idag kom jag faktist bara 7 minuter försent till skolan, duktig tjej! Men man kan ju inte stressa, då dör man. Skolan var kul, med alla mina muppar som finns att umgås med så äre finnemang, tackar för det!

Träningen: Kom hem nyss typ från träningen, det gick faktist inte så dåligt. Det vill säga ganska bra, men det kan ju bero på att vi inte gjorde något som kunde förstöra för mig själv, om ni fattar vad jag menar. Vi hade teknikträning men visst man är ju inte världsbäst på det, men det är ju därför man tränar på det. Mååste ju träna på allt, GÖTT! Tur att jag har mina tränare ibland också, när dom säger att man gör fel man blir så jävla sur på dom fast man vet att dom har rätt. va patetisk du är linn, Tränarna har alltid rätt, (Oftast inte jämt)Men det är bara lyssna även fast man argumenterar emot, haha. Kul måste man ju ha också, men nu vet ni det. Att jag faktist lyssnar och försöker göra som dom säger, så ni andra ni borde göra det med om ni inte redan gör det. Ajjaaa träningen idag va kul iallafall, handboll är kul! sitta o vänta på tåget är rätt kul ibland också, för man vet ju att man kommer få kul på träningen. Tack EBBA för våra trevliga tågresor! (HAHA) Nog om denna träningen. Måste tacka mina tränare som vill göra en envis jävel som mig till en bättre handbollsspelare, tur att ni finns ibland. Nu längtar jag tills på torsdag, för då är det handbollsträning igen.

Ha det gött, // Linntheking :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0