Lite om mig.

OM MIG.

Namn: Linn Therése Johansson.
Född: 960819
Längd: 173,5
Familj: Mor, Far, 2 äldre systrar.
Bor: Mantorp CITY!
Stjärntecken: Lejonet.
Ögonfärg: Brun.
Hårfärg: typ ljusbrun/mörkblond, nått sånt.
Jag är: Kung, bäst alltså.
Jag är: Vänsterfotad & högerhänt.
Jag har: Fett dåligt tålamod.


Frågor..

Är du snäll? Klart jag är!
Gillar du ditt namn? Det duger.
Är du smart? Smartast i stan!
Dålig egenskap hos dig? Lat, dålig förlorare.
Bra egenskap hos dig? Grym på att prata, ger inte upp.
Har du bra självfortroende? Det ligger nog på en bra nivå!
Har du någon gång skolkat? Ja, vem har inte?
Blivit utslängd från lektion? Ja, för många gånger.
Kommit försent till skolan/lektioner? Nästan varje dag.
Fått en lärare att börja gråta? Ja.
Blivit avstängd från ett ämne? Ja, fast bara en gång! Och det var kul.
Haft kvarsittning? Ja, 6 gånger.
Sköter du skolan? Jag gör mitt bästa.
Har du bra betyg? JAPP!
Vilka sporter har du kört? Handboll, fotboll, längdskidor, innebandy, gymnastik & dans. Haha..
Vad sysslar du med nu? Handboll & Fotboll, Längdskidor ibland.
Tycker du om djur? Klart!
Bästa semesterresorna? Norge, trysilfjället och åka snowboard där. Thailand. CAMPA!!

Brukar du..

Skratta? Helt klart!
Sova? Aa. mmm va skönt..
Träna? JAPP!
Ljuga? Nej, det är fult.
Röka? Nej, jag är en fin flicka.
Supa? Nej, det är väl väldigt onödigt.
Drömma mardrömmar? Ibland, inte ofta faktist.
Snarka? Nej, det tror jag inte..?
Rapa? Japp, vem gör inte det.
Göra bort dig? För ofta.
Gå i kyrkan? Det händer, tycker det är rätt trevligt!

Har du..

Många vänner? Massor av dem, så klarar mig fint!
Någon sjukdom? Jag gissar på någon bokstavskombination.
Tvångstankar? Det har jag säkert några.
Stora fötter? Ja..
Stora händer? JAPP!
Gjort något olagligt? Ja. Det har nog alla.
Skadat någon? Det har jag nog gjort ett antal gånger.
Fått någon att skratta? Varje dag!
Några ovänner? Nej, det tror jag inte.

Jag vill: 
Bli polis.
Bli nöjd över det jag åstadkommer.
Få bättre tålamod.
Uppnå mina drömmar.


Okej folket nu vet ni lite om mig.

Ha det gött, // Linn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0