Är det så här.

Life is like a box of chocolates, you never know what you´re gonna get.

Har varit sjuk i tre dagar nu, men börjar bli frisk nu. Skönt det. Mitt knä börjar också bli mycket bättre men det är fortfarande cp på något sett. Gör ont när jag gör vissa simpla saker. Men det är nu eller aldrig, när ska jag inse att det bara är JAG som kan bestämma om jag ska kunna fortsätta sporta. Men det är ju så sjukt tråkigt men det är så det är, bara gilla läget. Fast jag börjar nästan tjuta när jag tänker på det, varför måste jag råka ut för det här? Vem som helst kunde väl fått knä problem istället för mig. Nu har jag ett program jag ska följa nästan varje dag. 7 dagar kvar tills jag ska till knäläkaren. Då får vi se vad som sägs där, dom sjukgymnaster och vissa tränare jag har pratat med tycker att jag ska ta ett uppehåll från nästan all fotboll och handboll och bara träna styrka i knäna och sen komma tillbaka när dom är starka nog så det inte händer igen.. Fan, jag vet inte vad jag ska göra. Det kommer väl sluta så endå. Men det är bara tänka possetivt och vara stark.

Ha det gött, // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0