Kungen!

Hejsan! jag har precis vart o klippt mig, det börja ös regna o åska, sen när jag va klar var det fint. Shiit bästa tajmingen!






Jag vill bara säga att jag är kung på Go-cart! ägde ut alla, HA HA!!!!!!

Igår var det skolavslutning så himla underbart! Kvällen bestod av allt möjligt, åkte till city G med syster köpte fika, satte oss på en bänk o fika o prata, mysigt. Sedan var jag med folket i mantorp som inte va på lisseberg, vi åkte epa o moppe. Vi åkte till 9 ornas avslutningsfest ett tag, sen följde vi med dom hem till olivia o kolla på när folket bada, sen när klockan börja närma sig 02.00 drog jag mig hemmåt mot min mors sköna säng, måste ju passa på när hon är borta!

Idag ska jag vinka åt Far som kör vätternrundan, hurtbullen!

Imorn blir det heldag i klockrike med Ö-laget, träning, match o grillning, gött!!!

Söndag blire sova!!

Måndag ska jag stå åt A-laget då dom möter Kentys B-lag. hihi det kommer bli en för jävla bra match! Denna gång Casillas mot Ramos!!

Ha det gött, // Kunglinn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0