Jahopp!

Sveriges natinaldag vilket skämt! Den borde ju liksom va 19 Augusti, shiit undra varför.. JAG FÖDDES DÅ!

Igår va jag hemma hos christel o chilla pung med emelie o co. Trevligt vare!

Idag vakna jag åt lite frulle, gick till christel igen, chilla i soffan ett tag, åkte o spela match i malmslätt mot Gotlandslaget, vi spöa ju dom med 3-1 då! Jag är hyffsat nöjd med matchen, gjorde ju några fel, men släppte inte in nått mål vilket som var viktigast. FII FJAAN vad varmt det va då!

Nu sitter jag här o chillar med lite ajaj i knäna o benhinnorna, men jag är glad endå! hihi.

Måste komma på nått vettigt att skriva snart igen..

Ha det gött, // Kungen-Linn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0