Hård som stål!

Tjenare ziggenare!

Idag vaknade jag breve ett cpbarn. Hon heter Julia Wadsten haha! Vi lekte igårkväll sen sov hon här, mycket trevligt att träffa den tösen igen!

Min operation blir flyttad igen, för snopp läkaren kom på NU att instrumenten för min operation inte finns i linköping, så då va vi tvungna att ringa till finspång och då skulle han operera mig där istället, men där börjar man inte med sånna ingrepp förns v 35, alltså 3 veckor senare än bestämt. Dom sa att dom skule FÖRÖKA klämma in mig då, jävla hycklare!!!!!!

Mina knän suger hårt och jag vill gråta lite varje gång nån frågar hur det är med dom eller tanken slår mig att jag har fucked up knän.

Har packat mina grejer o ska väl laga lite mat, matchen är på vallen med start klockan 18.30, kom o kika om ni känner för det. 
 
I Ö-laget har vi fått 4 tränings tröjor av tränarna, himla generöst tycker jag. Man känner sig lite speciell faktiskt. hihi.. I lördags vann vi mot BK Tinnis damlag med 9-2 haha shiit!!


OJ OJ OJ va grym jag är då haha.. jag va faktiskt bara 12 år så waina inte!

Ha det gött, // Kunglinn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0