Det är som det är...



Fin bild vi tagit nån gång.

Hej..

Tårar i ögonen mina. En dörr stängs en annan öppnas, den gamla dörrens nyckel är nu borta. Att komma tillbaka är försent. 
En 10 årings dröm slocknar, hos en annan människa tänds den nu. Vad ska jag göra med ett hål i mitt hjärta, min blick saknar gnista. Gnistan att tända min barndomsdröm till liv. Jag vet att det är omöjligt, omöjligt att få den tillbaks, att få vara med om den. Tårarna rinner nu ner på min kind & smaken av saltvatten sätter sig i munnen. det känns som jag har fått ett hårt slag i magen. varför just jag? Ingen har ett svar. Livet är som det är, surt & orättvist. komma tillbaka till handboll, men missa min stora dröm.. Vems fel är det? Ingen har ett svar på det. Jag vill inte veta heller. Fuck you alla miffon med perfekt liv o som är friska, fuck life, fuck you som inte gör nått, bara sitter o äter chips vid tvn, fuck you som får leva ut MIN dröm. MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN DRÖM!!!!

är på lite dåligt humör just nu, sorry för det.

Ha det gött, // Kunglinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0