Trött!

Hej!

Varför är man så trött under sommarlovet? Det kan ju inte bero på att man råkar vända på dygnen, men man sover ju lika länge ju? Men man är ändå värsta trött? ONT I BENHINNORNA OXÅ!!!!!

Idag har jag inte gjort något, druckigt smothie, hämtat syster, tränat fotboll, ätit kebeb o kollat på film med syster yster, suttit och pratat med fina vänner!

Saknar många nära o kära nu, länge sen man såg massor folk.. saknar faktiskt skolan hur knäppt de nu låter, men aa jag gör det, inte alla lektioner och skit, utan allt folk, shit jag är knäpp.

Nått jag längtar efter extremt är friheten från knäskydd och tejp. Det kanske inte ser jobbigt ut att ha knäskydd och tejp, men jooo det är det!! Jag kan knappt böja på benen, alltså fett svårt att ställa sig upp. kramper i vaderna för det sitter så hårt, dom gör ont och man får sår!! Det gör allt mcket tråkigare!! Orkar inte leta efter fler saker nu. Men det ska bli skönt att slippa dom sen fruktansvärt jävla sköööönt!

Match i morn mot damlaget, 18.30 på vallen.


Jag va fan sötast i världen när ja va en plutt!

Ha det gött, // Kunglinn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0