Hos Farmor!

HEAJ HEAJ!!!


En bild på min andra syster, mupp lizen!!

Är hos farmor nu, fick mat när jag kom hit.. Underbart säger jag bara, har inte varit så sugen på mat på hela dan så har inte ätit nått typ, frukost redbull, sen ett halvt äpple, lunch jordgubbs smothie a la linn specialeee!!!

Gick till Christel på morgonen och var där till 14.45 typ, kände att de va skönt att prata lite med gummsan, hon är ba bäst!! Vi prata massor om allt och inget, jag gick med noel & liam och köpte glass. sen kom amanda o prata lite.

Macken igen kopiera lizen klantarsels papper. :)

Om jag hade systemkameran med mig nu, skulle ni fått massor fina bilder, för här finns det så sjukt mycket vackert att ta kort på, hon bor ju på en stor gård på landet med med massa hektar mark som hon äger, skogen och tåkern ligger bara 400 meter härifån, tror till och med hon äger lite av skogen.

Nästa vecka ska jag och sissy Moa hit, då ska vi ta massor massor massor bilder, då jävlar ni!! Sen ska vi ut till hästarna i sommarhagen med.. hihi!!

Farmor e så söt!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det gött, // Kunglinn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0