Hem ljuva hem.

En vecka i göteborg och nu är man hemma i verkligheten igen. Veckan har varit packad med liseberg, disco, restaurang, MATCHER & prat med annat folk. Trevligt måste jag säga!

Mitt lag vann gruppen som bestod av 4 lag, 3 svenska 1 amerikanskt. 1 insläppt (straff) och 4 gjorda mål i grupppen.

A-slutspel då alltså, en match jag är väldigt arg över. 0-0 vid full tid så det blev straffar, mina tränare är ganska efnlödgjaDBAHSGB aa ni fattar, så dom valde 5 personer dom trodde starkt på.

Jag rädda första straffen, Vi satte vår första straff snyggt uppe i vänstra krysset, det hela började bra alltså, 0-1 till oss. Deras andra straff va välplacerad och mina fingrar räkte inte för en rädning, vår andra sttraff 30 meter över, deras tredje placerad längs marken i högra hörnet, men frän som jag är lista jag ut att hon skulle skjuta där och slängde mig åt rätt håll och rädda! Deras fjärde straff välplacerad i en lite för hög höjd för mig, jag var där men min hand hade inte tillräckligt med kraft för att få den över ribban så den gick in, självmål om du fråghar mig. Våra 3 sista straffar, sorry tjejer om ni läser detta men jag är en ärlig människa, det var dom sämsta straffarna jag sett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 passningar som hon enkelt plocka i en skoppa. Så vi förlora med 2-1 på straffar i 32-delsfinalen.

Jag va skapligt ledsen efter straffarna, Tjöt väl i 30 minuter nått sånt, tyckte jag skulle räddat målen.
SEn va jag ennu argare för jag inte fick lägga en straff!!!

Men bra jobbat alla tjejer, vi lyckades mycket bättre än förra året iallafall!!

Ingen buckla med sig hem, bara halsfluss.
Men jag hade kul ändå!

Och lite stolt är jag ändå över mig själv, för jag släppte bara in 3 straffar & inte ett enda matchmål. De är rätt så grymt på 4 matcher, lite iallafall.

Ha det gött, // Kungen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0