Tiden rinner ut!

Sommarlovet är snart slut jag börjar få ÅGREN!!, helvetet bryter ut på måndag igen! Men veckan är fullpackad med saker som ska göras, men dom sista dagarna kommer spenders väl, klippning, stugan med hjärtat mitt!! ullared, födelsedag, fixfm, och upladdning! sen blire ba 9 dagar i fängelset sen ligga hemma o chilla lite i några dagar efter operationen.

ska försöka ta mig til östgöta träningen 4 sep, 2 dagar efter operationen, men om jaf får åka o kolla kommer jag förmodlingen börja grina, vilke är skapligt pinsamt!

ALLT LÖSER SIG, SOM KÄRRINGA SA NÄR HOO SKET I POOLEN!


Jullebulleknulle är här hos mig nu o myyyyyyyyyyyyyser sig igenom sommarens sista goooooobitar!!!
vi har det härligt hon o jag, vänner tils döden kan ja löööva er!



Ha det gött,// kungenlinn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0