ont i halsen o förkyld!

hejhopp i lingonskogen!!

operation i övermorn då, men dom säger ju att man inte blir opererad när man är sjuk, det skiter jag fan i, jag ska tamefan gör den nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har precis beställt lite pimp till kryckorna haha men det är även för jag inte ska få så ont i händerna av handtagen, så det blir bra!! ska köpa sprayfärg också tänkte jag, kul o ha dom i lite flashig färg krycksen.

igår städa jag mitt rum det tog cirka 4-5 timmar!! är så oerhört stolt över mig själv!

nu väntar jag på min käraste ebba som ska komma o leka lite!!



ha det gött, // kungen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0