Äntligen!

Shitas pommes frittas!!!

Vädret är ju ba för gött nu, såklart de börjar när härligaste månaden på året är kommen oxå, AUGUSTI!!!!!!!!

Igår fläska jag hos julle hela dagen i öjebro, bada i kanalen, sen åkte vi in till mante jag hon, o johanna, hämta sov grejer te mig, o köpte chips, dipp, choklad, jordgubbar, (vindruvor hade vi) kessela, o sen drack vi cider o loka, mummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmms!!!
Underbart o va med julia, så ni vet.

Idag lundby med folket, julle, jolle o amanda o co! Härligt de med, sen fotbollsträning, lite småkul att äga alla, hihi!!

Sen har jag börjat min förberedande träningsperiod nu, jag är så duktig! lör: cykla 2,3 mil, Sö: inlines o longboard, ca 5km, Må cykling 2,8 mil, tis: cykling 2,2 mil ca (5 km snål skjuts) Och imorn ska jag köra knäprogram!! HURTIG HURTIG HUUUUUUUUUUUURTIG!


Bild från våffeldagen typ 09, shiiiiiiiiit va gott de va!!
inget mer sånt när jag är så hurtig nu!

Ha det gött, // LINN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0