240 timmar!

Kvar tills jag fyller moppe.

Match idag mot Lindö, Vi föll lika fort som männen på frontlinjen! 1-6. Lite besviken på mig själv att jag inte kunde rädda några av målen iallafall. Men vi spela bra tyckte jag, vissa stunder var inte så bra, men vilja hade vi, dom andra va riktigt bra faktiskt. Jag rädda en straff oooooooo fyy fan vilken jävla adrennalin kick, har aldrig vart med om dess like, fy fan va coolt det va! jag han inte ens reagera, sen ba låg jag som ett streck i luften o rädda bollfan aa härligt va det!! BRA SPELT TJEJOR! Resultatet står nog i corren i morgen, under div 3 damer, blir kul om dom har skrivit om en igen, men vi får la se. hihi.


En härlig bild på bästis-jacke o jag, vi skämms inte för våra vanliga skolkläder.

Ha det gött, // Linn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0