Tanken försvinner aldrig.


Gothia-10

Tyvärr blir det väl inget för mig då, inget i sommar blir det för mig. Den viktigaste sommarn i mitt liv som det känns just nu är helt nerbajsad.. Hejdå östgötalaget typ, jag kommer inte kunna följa med på halmastad elitläger/sverigecup och det kommer ju svida som fjan när jag får reda på om jag skulle fått följa med.

Men om man ska se det possetiva så kommer jag förhoppningsvis kunna köra fullt hela tiden sen när mina knän är bra. Då vet man inte hur långt det bär, (väldigt långt blire då) hihi. 

Det enda jag tänker på just nu är NÄR jag får min operations tid, man blir ju så närvös av att vänta! 
I helgen ska jag träna med östgötalaget i handboll i norrköping, sen hem o spela träningsmatch med fotbollslaget. Jag kommer köra tills jag får operationen så ni vet alltså. 

Ajjaa det går inte tänka på nått annat.. o det gör att allting känns dåligt. Annars mår jag toppen!

Ha det gött, // Kungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0