Mullbajs

Hejsvejs!

Idag vakna jag sida vid sida med julia, guu så mysigt! Hade så grymt trevligt igår.
Kvällen: Grilla med syster, sen kom David (systers kille) & Julia vi åt och satt o prata jätte länge på altan. Sen kom Ebba, Emma, Oscar & Ludvig då satte vi oss i köket & prata länge. Emma hade med sig as goda brownies och kladkaka det satt ju inte heller helt fel! När dom gick hem, satte sig jag & Julia på altan igen. I två sköna stolar som vi fällde bak med filtar på. Tände ljus och satt o prata o myste galet! Haha såklart somna vi där också, men mitt fyllo till Far kom & väckte oss klockan 00.58 igenom att knacka på rutan och trycka hela fejjat mot rutan också. JÄTTEGULLIGT! 
Tack för en go kväll!

Idag har jag varit i stugan hela dagen, Moa och jag har ränsat i en rabatt/jordlåda/nån skit. Slitit upp helvetes många rötter och miniträd. Vi ska nämligen sätta upp ett växthus där har jag o syster bestämt. När vi sitter där o ränsar tar moa helt plötsligt upp en mullbajskorv. För er som inte vet vad det är. Det är en vanlig bajskorv som har legat i en mulltoalett. För er som fortfarande inte fattar synd om er. Iallafall tar hon upp den kollar på den, kollar på mig säger: Jag tror den som har skitit ut den här har ätit majs. Sen sitter hon där som ett cp med bajskorven i sin hand. Haha hon hade handskar på sig, tur det! 10 minuter senare har vi mullbajskrig, mamma kommer gående och jag kastar en mullbajs mot henne, otur att den kom 2 cm från hennes huvud. Hon tyckte det var väldigt onödigt av mig! Och fråga vad det va för fel på oss! Rolig Mor vi har haha :D

Ha det gött, // Kung Linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0