Livet leker!

hihihihihihihihihihihihihihihi jag är så himla lycklig just nu! Jag kom med till igelfors, fan nu är det nära.. GÖTT sluttampen är här, nu gäller det in med allt barre!! 7-8 maj läger, göttans. Tackar gudarna för chansen asso! Men måste nog berätta för mina tränare att jag ska operera mina knän.. :/ undra va dom säger, hoppas jag inte blir utesluten bara.. Då är hela mitt liv förstört!! Fan då finns det nog inget som gör mig glad. Men det ordnar sig hoppas jag.

På tal om operationen så, har jag räknat ut att jag kan kräva att få den tidigast i början på juli, o dom opererar inte den tiden på sommarn, då kommer jag typ få vänta tills augusti/september :/ Fan vilka problem jag haar då! o då kommer jag inte hinna bli "hel" tills sverigecupen, o då kommer jag tjuta ennu mer!!!!!!!!!!!!!!!! Men har skrivit upp mig på återbudslistan, men "STOR" chans att nån ringer om återbud o jag får den tiden, Ajaaaaa, man får göra det bästa av det sen. 

Nu har jag inte tid o tänka på mina knäproblem, JAG SER BARA MINA UNDERBARA MÅL FRAMFÄR MIG!!! Hihihihi, Lyckliga jag.. :D

Ha det gött, // Kungen-Linn!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0