Jag har det bra idag.

Dagen har varit underbar! Jakob smith tack för du gjorde min dag. Jävligt kul hade jag!
Har haft så kul att jag knappt tänkt på knäna.

Idag sov jag länge, gick upp duscha och åt. Sedan skjutsa mamma mig till jackeboy. Vi hämta Mirre, pollen alltså. Sen körde vi pollen några varv på banan, jag tappa min mobil i leran när vi åkte i ett gupp.. Sen körde jag ett helt varv på banan själv hihihihihi, det gick så himla fort! Jag är ju nya kungliga travkusken! Sen satt vi ute på en sten o prata i solskenet, vi prata mest om hästar om ni ville veta! Sen tog mongot 134782 bilder på mig, jag lyckades väl ta typ 10 på honom. De va rätt kul haha. Efter det gick vi in o åt nybakade bullar o mjölk aaaaaaaaaaas gott! Lekte lite med datorn o lyssna på musik, sen blev vi rastlösa så vi gick ut igen och satte upp hans studsmatta. Då tog vi ennu mer kort, när vi hoppa. Jakob klara framåtvolt och landa på fötterna för typ första gången i sitt liv. Jag höll på att dö av garv, när han skrek som en idiot av lycka när han klara det. Bäst som jag är filma jag ju också! Sedan kom pappa, så vi gick in o prata lite. Åkte hem o åt smörgåstårta, Finfint.
Några bilder kankse tyker upp från dagen sen.

Nu har jag packat klart allt inför östgötaträningen med handbollen imorn och matchen på kvällen. TAGGA!

Ha det gött, // Linntheking ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0