Inlägg igen!

Hej! dags att uppdatera er lite igen, det var ju ett tag sen.

Har haft en fett jobbig vecka så det är min förklaring till att inte ha bloggat. Har pryat hela veckan på Industricafét i Mjölby. Har lärt mig ett o annat, men fi fjan vad jobbigt det har varit! Dö trött..

Har fått reda på att jag måste vänta ca 3-4 på min jävla operation också, fan jag blir så sur! Knäskålen hoppa ur led igår igen, men jag är så van nu så det är lungt med det, linda det fort så slapp svullnaden sen satt jag med ispåse i 20 min. Sen va det lungt! Men irriterande är det, jag måste ju avbryta det jag håller på med hela tiden, och jag tror inte mitt knä mår så bra av cp rycken. Men men.. Bara vänta på operationen. Taggar match på söndag! Kom o kolla haha..

Det känns fan att det börjar bli vår på riktigt nu! Har satt upp studsmattan denna vecka också, men också då förstör ju knäna för mig.. Alla grejer man gör, så känns det som det som dom ska hoppa typ, haha speciellt rondat (stavning?) och bakåt volt. Men det är ju så jävla kul så måste göra det!!! :D

Ikväll blire Fredagsmys!

Ha det gött, // Kungliga Kungen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0