Herregud, mitt öde ligger i en operation..!

Hejsan alla som läser! Läs allt det är fan viktigt för mig!

 Idag har jag varit på sjukhuset i 40 minuter och träffat 2 olika knäläkare.
Jag hade typ 2 val, sluta sporta eller operera knät (knäna) såklart ska jag ju operera mig. Om det blir bra i knät efter det, gör dom ett lika dant ingrepp i det andra knät också. Men.. om det visar sig att det inte funka och mina knän fortsätter att jävlas är det i princip slutspelat för mig. Fy fan.. Ingreppet kan jag inte förklara såhär, men om ni frågar när ni träffar mig kan jag förklara vad och hur dom skulle göra. Jag fick reda på att mina inre ledband har varit av hela tiden i stort sett. 

Ring så berättar jag allt istället: 0763689500 haha ;)

Nu står jag i kö på en operation, men skulle få den nu i vår. Kommer hoppa på kryckor ungefär en vecka sa dom. Så hela allt från ingrepp till rehab och bli färdig att börja sporta igen, kommer ta cirka 6 månader. ETT HALVÅR!

Men är glad att jag äntligen får hjälp med knäna, läkarna va toppen idag. STORT TACK TILL ER!

Ha det gött, // Kunglinn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0