Hejsan!

Igår kom jag hem från Julia och Öjebro vid 3 cykla milen fort som fan!
Förrgårskväll hade vi trevligt igen kareoke 4 timmar, haha herregud.. Sen ligga o prata i dubbelsängen och dampa lite.

Matchen igår vart rätt så bra, vi van ju iallafall men jag kan inte påstå att vi spela för bra fotboll, andra halvlek vart det jävligt pressat framför mig i mål. Sammanlagt under hela matchen tror jag det blev ca 8 friläges räddningar, och 5 skott utifrån. Puuh men hjärtat håller på att hoppa ur kroppen på mig varje gång en spelare kommer fri mot mig! Jävlar vad pulsen höjs då. Men trots det fixa jag det. haha.. bra gjort linn.. Inte helt nöjd med matchen, stod felplacerad en gång o några utspel vart bara halvbra, men det är bara göra bättre nästa match. Men matchen i sig var vi värda att vinna, bra kämpat tjejer!

Idag kommer Jakob och Cornelia skulle komma också en sväng, kuuuuuuul det.

Ha det gött, // Kungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0