3/4

Oj va tiden går fort när det gäller vissa saker, sen när det gäller andra saker går det bara för långsamt. 3 dagar kvar tills jag ska till läkaren. Men nu har jag nästan inte nått ont i knät, jävla sjukhus som låter en vänta i 1297444401 år. TA ER I RÖVEN! Jag är också viktig. Men såklart får ju jävla kändisar komma in på en gång o magnetrönken o operation på 2 röda. Vad är det här för rättvisa?

Igår hade jag och allt folk trevligt nere i skogen, satt o prata vid vår eld som jag, kungen då! fixa, för att alla är så sämst så var det ju bara jag som kunde tända den! Ajjaa tack för en trevlig kväll.

Idag har jag legat i sängen som dom senaste 5 dagarna. Syster kommer hem idag med sin "kompis" hennes kille alltså, mogen tjej att inte kunna säga det bara.

Imorgon ska jag gå till skolan iallafall, har inte varit där sen i måndags. Busigt..

Ha det gött, // Kungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0